mandag den 9. januar 2012

Museumsopgave Kreativ




                                    Museumsopgave – Kreativ



I forbindelse med mit museumsbesøg på Zeppelin Museum i Tønder, har jeg valgt at lave en mini model af en zeppeliner.









Jeg startede med at puste en aflang ballon op. Derefter lavede jeg papmache´, af tapetklister.

Klisteret kom på ballonen, derefter avispapir rundt om, så igen tapetklister og igen avispapir. Det gjorde jeg nogle gange, for at det skal blive stærkere af det.

Zeppelinens cockpit, altså den lille firkant under, er lavet af en tændstikæske.


Da den var færdig med det, skulle den stå og tørre i nogle timer.








Så blev den spraymalet, så man ikke kan se avispapiret.
















Sådan ser det endelig resultat ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar